Translate

fredag 3. juni 2016

Teststrikker


Ja da teststrikker jeg for meg selv.
Charlotte har blitt litt revidert mens jeg skreiv mønster.
Lekkert lekkert og sommerlig.


Svinesteika jeg satte i ovnen kl 1015 i dag,
blei servert etter ca 6 timer i ovnen.
Du verden sier jeg bare,
kunne dra lårbeinet ut av kjøttet.
Anbefales å bruke laaaang tid.


Når Vår Herre kunne skilte med 29 grader,
måtte det bare bli som det blei.


Fantastiske skyer før det brøyt laus her.


Lyn og torden i mengder.
Kom kald vind, men ikke regn her hos oss.
Enda godt.
Er så glad jeg fikk klippa gresset før i dag.


Jeg og Frk.9 år bakte sjokoladekjeks til Idol.
Gode blei dem også.
Litt mye kakao, men da har hun lært
at spiseskjeen ikke skal være toppet :o)
Skal finne fram oppskriften å legge den her etterpå.

Da skal vi se mer Idol og jeg skal strikke på
CHARLOTTE.

Ha en flott kveld dokker.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.